יועץ כלכלי מומחה לכלכלת המשפחה

יועץ לכלכלת המשפחה – כדי שתצאו מהמינוס

החיים בעידן המודרני לא פשוטים מבחינה כלכלית, אמנם, התקדמות הטכנולוגיה הביאה אתה בשורות חיוביות רבות, החל מהמצאת המחשב, הפלאפון, המכונית ועוד המצאות רבות וחשובות שמקלות על חיינו ביום יום. עם זאת, הקידמה גרמה גם למערכות הכלכליות להיות מסובכות יותר, בעזרת יועץ לכלכלת המשפחה מומחה שידע לנווט אתכם אל הצלחה כלכלית תוכלו להיות יותר חכמים מהמערכת.

בחיינו הכלכליים אנו מקבלים החלטות כלכליות רבות, החל מניהול הכנסות והוצאות המשפחה, קניית ביטוחים רפואיים מסובכים, חתימה על תכנית פנסיה, פתיחת חיסכון, ועד קניית בית ולקיחת משכנתא. בכל אחד מהתחומים האלה אפשר ליפול בפח פשוט בגלל חוסר ידע, לכן מומלץ להיעזר ביועץ לכלכלת המשפחה מומחה שהאינטרס שלכם בלבד עומד לנגד עיניו ויחד נביא אתכם לרווחה כלכלית.

בעידן המודרני של ימינו יועץ לכלכלת המשפחה הנו דבר הכרחי מאוד שיכול לחסוך לכם עשרות עד מאות אלפי שקלים, ולאפשר לכם שליטה ואיכות חיים.

יועץ טוב לעתיד טוב

ייעוץ כלכלי טוב בראש ובראשונה מתאפיין בזיהוי הקשיים של המשפחה. למשפחות רבות בישראל קשיים כלכליים הנובעים מניהול כלכלי כושל. יועץ לכלכלת המשפחה הוא אדם חיצוני למשפחה, שמסתכל על המשפחה מבחינה אובייקטיבית ובוחן בעצם את המבנה הכלכלי שלה על כל רבדיו, מה אפשר לשפר? ומה אפשר לשנות? . לחלק גדול מן ההתנהלות שלנו אנחנו אפילו לא מודעים, בהיבט הכלכלי דבר זה יכול להיות הרסני. עמיחי מרקס הוא יועץ מוסמך לכלכלת המשפחה עם ניסיון רב שנים. עמיחי מכיר את כל ההיבטים שיש לבחון על מנת להוציא אתכם מהבוץ. אז, על מנת שלכם ולילדיכם יהיה עתיד טוב יותר צרו קשר עם עמיחי לצמיחה כלכלית מתמדת.

הקטנת הסיכונים הכלכליים

בטווח הארוך כולנו רוצים בטחון כלכלי, בטחון כלכלי למשפחה הוא בעצם היכולת לתת לילדיך, הדבר החשוב לך מכל, את השקט הנפשי לגדול בבית יציב. ולכן יועץ לכלכלת המשפחה הוא בדיוק מה שאתם זקוקים לו. התקשרו עכשיו לעמיחי לעתיד טוב יותר.

יועץ לכלכלת המשפחה הוא ההשקעה הכי טובה לבית שלכם. יש לכם דילמות כספיות? רוצים להשקיע בעסק מסוים ולא יודעים איך? נכנסתם למינוס ואתם לא יודעים איך לצאת? בקיצור, כמעט בכל סיטואציה כלכלית שאנו נמצאים בה בחיים, יהיה מומלץ להתייעץ ביועץ כלכלי, מהסיבה הפשוטה ביותר – זה יחסוך לנו ה-מ-ו-ן כסף. השלב הראשון לעבר התוצאה הרצויה עובר בשיתוף פעולה עם עמיחי מרקס, יעוץ ומאמן לכלכלת המשפחה. מומחה זה מחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים לייעוץ ולליווי מקצועיים. בהצלחה!

יועץ לכלכלת המשפחה – תהליך המפגש

שלב ראשון פגישת היכרות ואיסוף נתונים

בפגישה זו היועץ יכיר את הסיפור המשפחתי ויבדוק את הנכסים שלכם, נכסים כדוגמת: עסק, קופות גמל, קרנות השתלמות. בנוסף לכך, תשקפו את היעדים שלכם לעתיד: החל מרכישת בית, לידה, עסק חדש, לימודים, נישואין, יציאה מהמינוס ועד חיסכון לילד. מהי מטרת הפגישה? הבנת המצב הכלכלי הנתון ואיסוף נתונים ומטרות.

שלב שני – הצגת המצב ובניית תוכנית פעולה אפקטיבית 

בפגישה זו יציג לנו היועץ את המצב הכלכלי שאנחנו נתונים בו. למעשה, בשלב זה אנחנו כבר מתחילים לבצע פעולות כדי לשפר את המצב שאנו נמצאים בו. וזאת, בזכות מגוון כלים שהיועץ יציע – כאשר אנו נבחר את הכלי שאנחנו הכי מתחברים אליו. בנוסף, היועץ יכין דו"ח מפורט על מצבנו הכלכלי, מה המצב הנתון ומה היא הדרך להגיע למצב הרצוי.

שלב שלישי – ליווי 

אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך שאנחנו עוברים. כמעט בכל תהליך של שינוי הרגלי צריכה אנחנו נמצא את עצמנו נתקלים בקשיים, שואלים שאלות, צריכים עזרה בדברים שאנחנו לא מבינים. כאן היועץ נכנס ונותן את התמיכה שלו, עונה על השאלות ונותן עצות חשובות להמשך הדרך – עד שהמטרה הכלכלית הושגה.

לסיכום

יועץ לכלכלת המשפחה מחזיק בחשיבות רבה לאורכו של התהליך הכלכלי שאנו עוברים. וזאת, כאשר מטרת הפגישות עם היועץ היא להבין את תמונת המצב הכלכלית בביתנו, לבנות לנו תכנית פעולה שתגשים את המטרות שלנו וכמובן – לתת לנו ליווי שיעזור לנו בכל קושי שנתקל בו.

לכן, אם אתם רוצים שיחת ייעוץ שכבר עכשיו תיתן לך כלים מדהימים להגשים את היעד הכלכלי שלכם, השאירו פרטים בתחתית העמוד ונחזור אליכם בהקדם.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן