יועץ כלכלי משפחתי

ייעוץ כלכלי משפחתי – למי זה מתאים?

בהרבה משפחות ההורים עובדים ומרוויחים לא רע יחסית, אך בסוף כל חודש המינוס בבנק רק גדל, אז לוקחים הלוואה על מנת "לחסל את המינוס" אך בפועל נוצר מצב הפוך: המינוס גדל והדרך לחירות כלכלית נראית יותר ויותר רחוקה, ולא רואים את האור בקצה המנהרה.

יעוץ כלכלי משפחתי – לשם מה ואיך?

אפשר כמובן להמשיך להתנהל באותה צורה בלי לחפש פתרון לבעיה הכלכלית אך בכך אתם סוללים את הדרך למשבר כלכלי גדול שאף יכול להגיע להוצאה לפועל, או לסכן את הבית שלכם.

הרבה משפחות נמצאות במצב דומה , וחשוב לדעת שזה לא גזירת גורל! יש פתרון!

עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה ישב אתכם ויתאים לכם פתרון התפור על פי מידותיכם. בייעוץ נאזן בין הכנסותיכם לבין הוצאותיכם, נבחן את חובותיכם ובמידת הצורך נבצע מחזור או מרכוז הלוואות להלוואה אחת שתתאים לכם, גם מבחינת הרבית וגם שתוכלו לעמוד בהחזרים כמובן, כל זאת תוך כדי התחשבות בהוצאותיכם הקיימות , לאחר שתשלטו על המצב הכלכלי שלכם ולא המצב ישלוט בכם תרגישו שנולדתם מחדש. ככל שהזמן יחלוף הדבר היחידי שיטריד אתכם הוא מדוע לא פניתם לעמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה יותר מוקדם. התברר לכם פתאום שאפשר גם לחיות לא רע לשמור על הוצאות ביחס להכנסות ואף להשאיר כסף גם לבילוי גם לחיסכון וגם להחזר חובות, כפי שעשו משפחות רבות במצבכם.

הפתרון המומלץ

מה שנשאר כמובן הוא ליצור קשר עם עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה ולקבוע פגישה. בפגישה נדון על שאיפות להוצאות חודשיות, מצב חובות כמובן ושאיפות לעתיד ורוד שיהיה בקרוב העתיד שלכם.

הדרך הטובה ביותר לחזות את עתידכם הוא ליצור אותו!

מיהו בעצם יועץ כלכלי משפחתי? למה אנחנו צריכים אותו? איך עובד התהליך?

יועץ לכלכלת המשפחה יכול להתאים למגוון אנשים במגוון מצבים בחיים: נכנסתם למינוס? נמצאים בעיצומו של הליך גירושין, מעבר דירה, פתיחת עסק חדש או גידול ילד חדש? כל אחת מהסיטואציות האלו היא תהליך משמעותי בחיים שלנו, ברמה הרגשית וגם ברמה הפיננסית. בהתאם, מומלץ לפנות אל עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכת המשפחה, מומחה אשר יסייע לנו רבות לצורך חסכון בכספים – ואף ירחיב לנו אופקים שלא ידענו שקיימים.

יועץ כלכלי משפחתי – למה צריך ייעוץ לכלכלת המשפחה?

יוקר המחיה בישראל הוא דבר שידוע לכולנו כמו גם המשפט "אני לא סוגר את החודש". למרות

שאנחנו חושבים שאנחנו מתנהלים נכון עם הכסף שלנו, יש יתרון עצום ביועץ כלכלי מכמה סיבות:

1.  מחקר ואיסוף נתונים

איתור כל החשבונות, ההוצאות, הוצאות עתידיות, כסף שצריך להיכנס בטווח הארוך ובטווח הקצר. יועץ כלכלי ידע לבקש ממכם את הנתונים הרלוונטיים ביותר לעתיד הפיננסי שלכם. בנוסף לכך, ישנם גם נתונים שהם פחות רלוונטיים (מבחינת הוצאות או הכנסות). כעת, המטרה היא לעשות סדר בהוצאות ובהכנסות ברמה מקצועית.

2. ניתוח נתונים כלכליים

לאחר שהגיעו כל הנתונים והדוחות, יש לעשות ניתוח מקיף עליהן. היכן ניתן לחסוך?

איזה הוצאה היא חובה? האם ניתן להגדיל את ההכנסה? האם ניתן לקבל כסף או להשיג כסף ממוסדות המדינה? ניתוח נתונים היא אחת העבודות המאתגרות ביותר ליועץ הכלכלי. וזאת, על מנת להפיק עבורכם את המידע הפיננסי המדויק שלכם – לצד דרכים אפשריות לפעולות חסכון והכנסה.

3. תכנית עבודה על בסיס הנתונים

לאחר שהיועץ ניתח את כל הנתונים, עבר על כל ההוצאות, ההכנסות, הוצאות עתידיות ודו"חות חשובים, הוא יבנה תכנית עבודה לניהול התקציב החודשי וההוצאות. וזאת, כאשר בפועל זוהי הפעולה לה אנו זקוקים יותר מכל. וזאת, כדי להתחיל לנהל את עצמנו כלכלית כמו שצריך.

לסיכום

יועץ כלכלי משפחתי הוא אינו תחום שכל אחד יכול לעסוק בו. מעבר לכך שצריך לדעת לנתח נתונים ולאסוף נתונים בצורה נכונה, יש לבנות תכנית שמתאימה לכל בן אדם בנפרד – על פי מגוון רחב של היבטים.

חלק נוסף וחשוב במיוחד בתהליך הייעוץ הוא מעקב של היועץ אחר התוכנית שהוא בנה לכם – אל תוותרו על כך!

אם אתם מעוניינים לשמוע על בניית תכנית כלכלית חדשה לבית וייעוץ טוב לכלכלת המשפחה, השאירו פרטים בתחתית העמוד.

קורס ייעוץ לכלכלת המשפחה

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן