יועץ פיננסי למשפחה

איך לצאת מהבור הכלכלי? יועץ פיננסי למשפחה יכוון אתכם

קרה לכם שהבנק מתקשר ושואל מתי תסגרו את המינוס? או שהבנק מברר מדוע אתם מפגרים בתשלומי המשכנתא? רוצים לקנות לילד מחשב חדש והאשראי לא עובר? אם אחד מהדברים הללו קרה לכם אתם בכלל לא לבד. משפחות רבות בישראל נקלעות למצב כלכלי קשה שהיה יכול להימנע אילו היו מתנהלות בצורה נכונה, אך אף פעם לא לימדו אותם איך עושים את זה נכון. בדרך כלל ההתדרדרות הכלכלית היא תהליך מתמשך שלא קורה בין רגע, החובות הולכים וגדלים עם הזמן, כמו כדור שלג שהולך וגדל לו. לא עלינו, הרבה פעמים משפחות אפילו מפנות מבתיהם עקב חוסר יכולות להחזיר חובות לבנק ,למס הכנסה, ביטוח לאומי וכו׳.

איך נמנעים מחוסר ביטחון כלכלי

ראשית, יש להבין שניהול כלכלת בית היום אינו דבר של מה בכך, יש תחומים רבים ומסובכים וכדי להגיע לביטחון כלכלי רצון להתייעץ עם יועץ מקצועי ומוסמך, שיעזור לכם לקבל החלטות כל כך גורליות עבורכם. יש דברים שלא משחקים אתם ואחד מהם הוא הביטוח הרפואי שלכם, למשפחות רבות יש ביטוחים יקרים שלא מתאימים ולא יתנו את המענה המתאים בבוא העת, או סתם ביטוחים כפולים, בייעוץ פיננסי אנו מתאימים את הביטוח למשפחה, מבטלים את המיותרים , מוזילים את היקרים ומקבלים מענה ביטוחי מלא לצורכי המשפחה.

כך גם בנושא הפנסיה שאנו נוטים לדחות, אם נטפל בכך קרוב לגיל פרישה יהיה מאוחר מידי, שינוי היום יבטיח לנו פנסיה מיטבית ונוכל להרוויח עשרות, ולעתים גם מאות אלפי שקלים.

צריך להבין שבעצם ייעוץ פיננסי איננו הוצאה, אלא השקעה. אתם משקיעים בעתידכם הכלכלי, וכאמור יכולים לחסוך לעצמכם עשרות עד מאות אלפי שקלים. ככל שתקדימו לקבל שירות מיועץ פיננסי , ככה תשפרו יותר את עתידכם הכלכלי. חשוב לא להיות אדישים ובמקרה שאתם חושבים שאולי אתם זקוקים לייעוץ, לפנות לייעוץ במידי. ככל שתקדימו לקבל שירות מיועץ פיננסי למשפחה שלכם כך סיכוייכם להגיע לעתיד כלכלי טוב יותר ישתפרו.

איך מתחילים לצאת מהבוץ?

כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עמיחי מרקס, יועץ מוסמך לכלכלת המשפחה שהוציא מאות משפחות מקשיים כלכליים אל התנהלות נכונה ודרך חדשה. עמיחי מנוסה במיוחד ויידע לכוון אתכם לעתיד כלכלי טוב יותר, בו תדאגו פחות ותוכלו לחיות בנחת כלכלי.

יועץ פיננסי למשפחה – מה הוא יכול לעשות שאנחנו לא?

יועץ פיננסי למשפחה אחראי לבדיקת המצב הפיננסי בו נמצאת המשפחה. אכן, ישנן דרכים רבות לנהל את כלכלת הבית בצורה נכונה ונבונה, אך לא תמיד אנו יכולים לדעת מה היא הדרך הנכונה ביותר להתנהלות פיננסית נכונה. לכן יועץ פיננסי יכול לתת לנו אינדיקציה מדויקת יותר בכמה נושאים שלא חשבנו עליהם. מעוניינים גם אתם לרכוש ידע משמעותי זה? ברצונכם לנהל את התקציב שלכם על הצד הטוב ביותר? כל שעליכם לעשות הוא לפנות אל עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה. מומחה זה מחזיק בניסיון ובהכשרה הדרושים לייעוץ, ליווי והדרכה כלכליים. בנוסף, מומחה זה משמש כמגשר מוסמך.

חשיבותו של יועץ פיננסי למשפחה היא רבה. נפרט זאת כעת במספר נקודות עיקריות:

1. בדיקה איכותית של הנכסים המשפחתיים

יועץ פיננסי מתמחה בקריאת דו"חות כספיים, חשבונות, כספים עתידיים שצריכים להיכנס, חובות ונכסים פעילים ועוד מגוון נתונים כספיים שלא חשבנו עליהם, ניתוח מעמיק של מסמכים אלו, עוזר ליועץ לתת תמונה רחבה ומקיפה עבור ההתנהלות הכלכלית שלנו – שהיא הבסיס להתנהלות הפיננסית הנכונה.

2. ניהול תקציב הבית בצורה יעילה יותר

רובנו יודעים פחות או יותר מה הם הצרכים האישיים שלנו ומה הם צורכי הבית, אך רובנו

לא מנהלים את הדברים בצורה מיטבית ושקולה. מה זה אומר? לדוגמא: משלמים יותר מדי על תקשורת, רפואה, מוצרי טיפוח, מזון, מוצרי ניקיון, חשמל וכ"ב. בזכותו של ייעוץ פיננסי, במקרים רבים ניתן לשמור על אותה רמת חיים ללא ויתור על משאבים ובילויים – פשוט לנהל אותם בצורה פרודוקטיבית יותר.

3. תכנית פעולה פיננסית

אחד היתרונות העצומים בייעוץ פיננסי הינה יצירת תכנית פיננסית עתידית למשפחתכם: החל מבניית תכניות חסכון, השקעות חכמות ועד ניהול הוצאות על פי יומן. יועץ פיננסי ירכיב למשפחה שלכם תכנית לטווח ארוך שתלמד אתכם איך להתנהל כלכלית נכון, גם בתא המשפחתי וגם לכם אישית.

אז מה למדנו על יועץ פיננסי למשפחה?

יועץ פיננסי מתמחה בניתוח דו"חות כלכליים ונכסים שבבעלותנו. כמו כן, הוא יודע להרכיב תקציב בצורה יעילה יותר ממה שאנחנו מרכיבים לעצמו (כן, גם אם חשבתם שאתם הכי חסכנים שיש) ובנוסף הוא מרכיב לנו תכנית פיננסית יעילה להמשך הדרך.

קרדיט: freepik

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
יועץ פיננסי למשפחות שרוצות להצליח
משפחות צעירות רבות לא מממשות את הפוטנציאל הכלכלי הגלום בהכנסות שלהן ממשכורות ומקצבאות שונות. וזאת, בעיקר בגלל חוסר ידע בסיסי בתחום הפיננסי. מרבית תלמידי ישראל מסיימים את חוק לימודיהם מבלי שיש להם את הידע הפיננסי הבסיסי ביותר על מנת להתחיל לנהל את חשבון הבנק שלהם. בעיה זו באה לידי ביטוי בצורה חמורה הרבה יותר כאשר אותם הצעירים מקימים משפחות ונאלצים לפנות לעזרתו של יועץ פיננסי למשפחה על מנת לאזן את המצב הכלכלי שלהם ואף לשפר אותו לטובת הילדים. מעוניינים גם אתם לקבל מענה מקצועי זה? אתם מוזמנים לפנות אל עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה.
לא רק למינוס בבנק – יועץ פיננסי למשפחה
 גם אם אתם לא נמצאים במינוס באופן קבוע, שזה מצב טוב לכל הדעות, תמיד יש מקום לשיפור בתחום הכלכלי ואתם יכולים לשאוף גבוה הרבה יותר מהמצב הנוכחי שלכם. המשכורת שלכם אולי לא משתנה אבל השווי שלה והחלוקה של הכסף למטרות השונות של הבית יכולה להשתנות פלאים ובהתאם לשפר משמעותית את המצב שלכם. חוסר תכנון עשוי להוביל אתכם למקומות כלכלים מסובכים, לעומת עבודה מתוכננת עם יעדים ומטרות אותם אתם רוצים להשיג לטובת המשפחה שלכם. דוגמא בולטת היא הרצון של ההורים לחסוך כספים לכל ילד על מנת לאפשר להם להתחיל בקלות את החיים הבוגרים שלהם. גם עם משכורת ממוצעת במשק, יש לתכנן זאת כמו שצריך.
מקימים משפחה בצורה אחראית
החיים בחברה הישראלית מחייבים צעירים וצעירות לעמוד בתנאים כלכליים לאתגרים ביותר. כאשר עלויות הדיור מטפסות, המחירים בסופר לא יורדים והמשכורת שלכם לא משתנה במשך שנים אתם צריכים לשנות את דפוס ההתנהגות שלכם ואת ההרגלים הכלכליים שלכם על מנת לנהל את משק הבית בצורה אחראית יותר. אפילו שינוי שעל פניו לא נראה קשור לתחום הכלכלי כמו מעבר דירה או שינוי מקום עבודה, יכול לאפשר לכם לחסוך יותר כספים על הוצאות מגורים והוצאות נסיעה. בצורה כזאת חשבון הבנק שלכם יהיה הנכס ולא נטל, ואתם תהפכו לאחראים לעתיד הכלכלי של המשפחה שלכם. והעתיד יכול להיות עתיד ורוד ומוצלח, רק בגלל שבחרתם לפנות לעזרתו של עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה.
דילוג לתוכן