יועצים לכלכלת המשפחה

יועצים לכלכלת המשפחה לניהול שוטף

המשבר הכלכלי הגדול ב-2008 שעבר על כל העולם לא פסח גם על ישראל. יוקר המחיה בישראל וההוצאות השוטפות שגדלות מדיי שנה מכבידות על משפחות רבות. לקיחת הלוואות לסגירת חובות היא כבר דבר שבשגרה וכל אדם שני נמצא היום במינוס בחשבון בנק שלו. אחד הדברים שמשפיעים על היכולת של תא משפחתי להגיע ליציבות כלכלית הוא הניהול השוטף של ההוצאות אל מול ההכנסות. אצל רוב המשפחות אין בקרה על הניהול השוטף וההוצאות מתנהלות בצורה לא מיטבית, לרוב משפחות שמתנהלות בצורה שכזאת יביאו את עצמם לצבירת חובות היוצרים לחץ יום יומי ומורידים את איכות החיים במקרה הטוב, ולקריסה כלכלית מוחלטת במקרה הרע – בו לא עוצרים בזמן. יועצים לכלכלת המשפחה הם אנשי מקצוע שיודעים להתאים לכל תא משפחתי את הניהול השוטף שמתאים לו. עמיחי מרקס הוא יועץ מומחה אתם מוזמנים לפנות אליו עוד היום למידע אמין ומדויק.

הערכות לסיכונים כלכליים

מי מאתנו לא רוצה לרכוש את בית חלומותיו, לרוב הקניה מתאפשרת רק באמצעות משכנתא, אבל איזה משכנתא טובה לכם? משפחות נוטות להתרכז רב בסכום ההחזר והריביות, וזה ממש לא הדברים החשובים, אולי מתאימים לכם מסלולים אחרים? אולי בכלל צריך לקנות נכס אחר או להשתמש בכלים אחרים לקניית הבית. כיוון שאנו לא רגילים לקבל החלטות של מיליון ₪ זוהי עוד דוגמה מצוינת להערכת סיכונים כלכלית נפוצה ושגויה. גם אם מדובר בלקיחת משכנתא או בכל עסקה גדולה חייבים להתייעץ עם יועצים לכלכלת המשפחה.

הכי חשוב – להיות מציאותי

חוסר הערכה נכונה של יכולת כלכלית של משפחה יכול להוביל לתוצאות הרות אסון. הכי חשוב להיות מציאותי בקבלת ההחלטות שלכם. חשבו נכון ועשו את הצעד הנכון, התקשרו לעמיחי מרקס יועץ כלכלי מקצועי במיוחד שייתן לכם עצות ששוות הרבה מאוד בשבילכם. אל תהססו התקשרו עוד היום.

כיום, ישנו מגוון רחב של יועצים לכלכלת המשפחה בישראל. עם זאת, כדי לנהל את התקציב המשפחתי שלכם על הצד הטוב ביותר – יש לפנות אל יועץ כלכלי עמו תהיה לכם כימיה והבנה מעמיקה של המצב. בדרכם לבניית תכנית פיננסית מוצלחת, יש לקחת את הצעד הראשון והמשמעותי ביותר: יצירת קשר עם עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה. מומחה זה מחזיק בניסיון של למעלה מ-15 שנה במערכת הפיננסית. מעבר לכך, הוא מחזיק בהכשרה רחת היקף בתחום עיסוק זה כמו גם בקואוצ'ינג.

יועצים לכלכלת המשפחה – איך לבחור יועץ?

כדי לבנות תקציב משפחתי באופן הנכון והמדויק ביותר, יש לפנת אל יועץ כלכלי. מחפשים אחר יועצים לכלכלת המשפחה? הנקודות הבאות יסייעו לכם בכך:

ניסיון היועץ

אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת יועץ איכותי הוא ניסיון החיים שלו מצד אחד והניסיון
הכלכלי שלו מצד שני. כמו כן, מכיוון שהיום ניתן לקבל הסמכה לייעוץ על ידי קורסים מסוימים, כדאי לבחור יועץ שעוסק בתחום זה במשך שנים רבות וזהו מקצועו העיקרי. כך, הוא יוכל לתת לכם את השירות המקצועי הטוב ביותר בתחום.

חוות דעת של לקוחות

מעבר לניסיונו של היועץ, חשוב לקחת בחשבון את חוות הדעת עליו. כלומר, סביר להניח כי יועץ ותיק יחזיק בקהל לקוחות רב – כאשר הוותק וההכשרה של יועץ זה יעיד יוביל לכדי חוות דעת טובות. בכל מקרה, לקוחות עבר שעברו תהליך עם היועץ יכולים לתת אינדיקציה מסוימת לבחירה בו כיועץ הכלכלי שלך.

כלים נוספים של היועץ 

יועץ איכותי צריך לדעת איך להניע לפעולה את הלקוח שלו, ללוות אותו בדרך ולעזור בקשיים שצצים, ידע כלכלי הוא חובה, אך חשוב שיהיו כלים נוספים שניתן לתת לכם מעבר לדוחות פיננסים.

לכן מה שלמדנו

ישנם 3 פרמטרים חשובים בבחירה של יועץ משפחה טוב: ניסיון היועץ והוותק שלו, חוות דעת של לקוחות וכמובן – כלים נוספים שיש ליועץ כמו הנעה לפעולה, מנטורינג וכדומה.

טיפ לסיום – תיכנסו כל יום לחשבון כרטיס האשראי שלכם ותראו על מה אתם מוציאים הכי הרבה כסף. כמו כן, מומלץ לבצע זאת מדי יום, כאשר תת המודע שלכם יתחיל לשדר לארנק שאתם צריכים לחסוך.

ובלי קשר לתת מודע, אנחנו נשמח לתת לכם ייעוץ כדי לצאת לדרך חדשה. כל מה שאתם צריכים לעשות זה להתקשר למספר שמוצג באתר, או להשאיר פרטים ואנחנו נחזור אליכם בהקדם.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן