ייעוץ כלכלי למשפחות – מי צריך יועץ?

משפחות רבות שנמצאות במצב כלכלי מורכב שהן אינן מצליחות להיחלץ ממנו לבד  שואלות את עצמן, מתי כדאי לפנות אל יועץ כלכלי משפחתי והאם הוא יוכל להועיל לנו ולסייע לצאת מהבור? אביחי מרקס הוא יועץ לכלכלת המשפחה שיעשה לכם סדר בתקציב.

יועץ כלכלי משפחתי, למי ומתי?

לכל משפחה התנהלות פיננסית משלה, אולם יש לא מעט טעויות משותפות לרבים מאיתנו. הסיבה לטעויות הללו היא שאף אחד לא לימד אותנו את כללי האצבע להתנהלות כלכלית נכונה, איך להכין תקציב, מהו באמת המחיר של הלוואות יקרות, מהי ריבית פריים ולמה מיחזור משכנתא יכול לפעמים לחסוך לנו מאות אלפי שקלים. מומלץ לפנות אל יועץ כלכלי משפחתי שיעשה לכם סדר בראש במידה ואתם מרגישים או חווים את מהדברים הבאים:

  • אם אתם לא מצליחים לצאת מהמינוס, לא משנה מה אתם עושים.
  • אם אף אחד לא ישב אתכם ובדק האם המשכנתא שלקחתם פעם מתאימה לכם ואם אפשר להוזיל אותה.
  • אם אתם רוצים לדעת האם באמת אתם יכולים להגיע למצב כלכלי המאפשר רכישת דירה, ואיך עושים את זה.
  • אם אתם לא באמת יודעים כמה כסף אתם מוציאים עבור ביטוחים מסוגים שונים ומה זה בעצם כפל ביטוח.
  • אם אתם לא יודעים כמה אתם חוסכים לפנסיה, והאם זה יספיק עבור הצרכים העתידיים שלכם.
  • אם אתם רוצים לבסס את העתיד הכלכלי שלכם או של ילדיכם באמצעות תכנון השקעות ושימוש בכלים כגון השקעות פסיביות או נכסים מניבים.
  • רוצים לדעת לנהל תקציב – יועץ יוכל לסייע לכם להבין איך בונים תקציב משפחתי ואיך הוא יכול להוות פריצת דרך לרווחה כלכלית.
  • התראות, עיקולים, איומים מהבנק – יועץ יוכל לסייע לכם גם אם קיבלתם התראות או הודעות על עיקולים. שינוי נכון ומבוקר בהרגלי הניהול הכלכלי יוכלו לבנות לכם עתיד כלכלי טוב יותר.

בסופו של דבר הכל בידיים שלכם

אתם וודאי מבינים כי השינוי מגיע מבפנים, וכוח רצון, הקפדה ומשמעת עצמית יכולים להוציא אתכם מהבור הכלכלי שאליו נקלעתם. כדי לרכוש הרגלי התנהלות כלכלית חדשים, כדאי לפנות אל עמיחי מרקס, יועץ מומחה לכלכלת המשפחה שיוכל לעשות לכם סדר ולהתחיל את התהליך שישנה את חייכם.

ייעוץ כלכלי למשפחות

כלכלה איננה משחק ילדים ויש לה חוקים וכללים שצריך לעמוד בהם, על מנת לשמור על מאזן חיובי בסוף החודש. משפחות אשר לא מכירות את החוקים והכללים יגלו במוקדם או במאוחר שהתנהלותן הפיננסית לוקה בחסר. ייעוץ כלכלי למשפחות יכול להכניס סדר לכל משפחה שרוצה ללמוד ולשפר את דרכיה על ידי התווית תוכנית פעולה מסודרת, הוא יכול לאפשר לכם להבין את המונחים הכלכליים החשובים לכל משפחה, וכמובן ילמד כיצד ליישם ולהפוך את ההבנה למציאות טובה יותר. אם אתם מרגישים כי המשכורת שלכם נעלמת כהרף עין, בעזרת אביחי מרקס תוכלו לבנות תוכנית הבראה כלכלית, תוכלו לתכנן צעדים שיחסכו כסף על ידי ביטול שירותים פיננסיים מיותרים, איחוד הלוואות, סגירת המינוס ועוד.

מי צריך ייעוץ כלכלי למשפחות?

מעט מאוד משפחות מתנהלות באופן שוטף בצורה אופטימלית מבחינה כלכלית. כמובן שאף אחד לא מושלם, אבל אפשר וניתן לייעל את ההתנהלות הכלכלית, גם באופן יום יומי וגם במקרים מיוחדים בכל משפחה. ייעוץ כלכלי למשפחות יסייע לכם במידה רבה במצבים הבאים:

  • לא יוצאים מהמינוס – אם המשפחה שלכם נמצאת כל הזמן במינוס, עליכם לדעת שאפשר לשנות את זה ולשים סוף להוצאות הריבית המטורפת שאתם משלמים על החוב עצמו. מינוס בחשבון או אוברדרפט אינם גזירת גורל- יועץ פיננסי ילמד אתכם איך לסגור את המינוס, ואיך להתנהל כדי להישאר תמיד בפלוס.
  • משכנתא יקרה – אין ספור משפחות מתמודדות כיום עם משכנתא יקרה מדי שקשה להם לעמוד בה. אם אף פעם לא ישבתם עם יועץ שיבדוק את מצב המשכנתא שלכם, זה הזמן- בעזרת פעולות כגון מחזור משכנתא או פירעון חלקי ניתן להקטין את ההחזר החודשי ולהוזיל את הריבית בסכום מצטבר של עד עשרות אלפי שקלים ויותר.
  • לא מצליחים לחסוך – מרגישים שלמרות שההכנסות שלכם יפות, אתם לא מצליחים לחסוך? יועץ לכלכלת המשפחה יכול לבנות לכם תוכנית מסודרת, שתהפוך את הקערה על פיה. מיפוי הרגלים, בניית תקציב והגדרת כללי התנהגות שיתאימו למשפחה שלכם, יאפשרו לכם להתחיל לחסוך לטובת מטרות נחשקות. תוכלו לחסוך לרכב, לטיול, לחתונה של הילדים, לצורך הקמת עסק ועוד.

מתייעצים עם מומחים

רוצים לראות שיפור במצבכם הכלכלי, בטווח הקרוב? רוצים ללמוד איך לייעל ולשפר את ההתנהלות שלכם מבלי להרגיש שאתם חוסכים על עצמכם? לרשותכם עמיחי מרקס יועץ כלכלת המשפחה, עם קבלות מהשטח.

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן