ייעוץ לכלכלת המשפחה

ייעוץ לכלכלת המשפחה – למי זה נחוץ?

כמו שאנחנו כבר יודעים לא צריך להיות חכם גדול, לא צריך תואר אוניברסיטאי ולא צריך ניסיון רב על מנת לבזבז כסף. לעומת זאת על מנת לחסוך בהוצאות צריך ניסיון ורצון. עמיחי מרקס עוסק שנים רבות בייעוץ לכלכלת המשפחה ואין כמעט משפחה שאינה זקוקה לייעוץ זה, ממשפחות בעלות הכנסה נמוכה יחסית ועד משפחות עם הכנסה של עשרות אלפים בחודש.

לשם מה דרוש הייעוץ הכלכלי למשפחה?

עמיחי מרקס – ייעוץ לכלכלת משפחה הנו בעל ניסיון רב בהדרכת משפחות להצלחה כלכלית, הוא יודע לכוון משפחות להתנהלות כלכלית המספקת איזון, רוגע, והנאה בהווה, וגם להסתכל צעד אחד קדימה לתכנן חיסכון או השקעה מתאימה למשפחה שתאפשר צמיחה יציבה לאורך זמן, ומימון ליעדים כלכליים עתידיים, בין אם זה רכישת דירה, שיפוץ, רכב חדש או חופשה, ובין אם אלו יעדים לילדים :חתונה, עזרה ברכישת דירה, השכלה גבוהה ועוד.

אין שתי משפחות עם נתונים זהים. הכנסות, מספר ילדים, מקום מגורים, עזרה להורים או עזרה מההורים וכמובן שאיפות לעתיד, זה רק דוגמאות בודדות להבדלים. עמיחי מרקס ייעוץ לכלכלת משפחה יודע להתאים את התכנית למשפחה שלכם, לערכים, לסדרי העדיפויות והחלומות שלכם.

הפתרון האידאלי

עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה ימצא עבורכם את הפתרון שמותאם לכם באופן אישי. אתם תעמדו מול המראה ותשאלו את עצמכם למה חיכיתם כל כך הרבה זמן לפני שפניתם לייעוץ לכלכלת המשפחה ואיפה הייתם יכולים להיות היום מבחינה כלכלית לו הייתם ניגשים לייעוץ זה לא היום אלא לפני שנה שנתיים או חמש שנים. העתיד היה נראה שונה לגמרי מבחינה כלכלית גם שלכם של ילדיכם, הוריכם והקשורים אליכם. אל תתנו לזמן להמשיך לחלוף צרו קשר מיד עם עמיחי מרקס ייעוץ לכלכלת המשפחה.

ייעוץ לכלכלת המשפחה הינו שירות חיוני ביותר למגוון רחב קהלים. למעשה, כיום ישנו מגוון רחב של משפחות שללא ייעוץ כלכלי ימצאו עצמן נכנסות למינוסים ולא יוכלו לספק לעצמם את רמת החיים אליה הם שואפים – גם עבור ההורים וגם עבור הילדים. נשאלת השאלה, לאיזה סוג משפחות מתאים ייעוץ? כדי לבצע את הצעד המשמעותי הראשון, כל שעליכם לעשות הוא ליצור קשר עם עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה. מומחה זה מחזיק בהסמכה בייעוץ כלכלי, באימון ואף עוסק כמגשר מוסמך.

ייעוץ לכלכלת המשפחה – לאילו משפחות יתאים ייעוץ?

בשנים האחרונות, יותר ויותר משפחות מסתייעות בשירותיו של יועץ כלכלי. מעוניינים לדעת האם שירות זה הינו מתאים גם עבורכם? קראו את הנקודות הבאות:

זוג נשוי בתחילת דרכם

החתונה מביאה הרבה אושר לחיים, אך גם מביאה אותנו לנתיב כלכלי שונה ממה שהכרנו קודם. בהתאם, עלינו להכיר את הצרכים של הצד השני, להבין מהו מצבו הכלכלי ואיך בונים יחדיו עתיד כלכלי משותף באופן המיטבי.

משפחה עם הוצאה גבוהה מהכנסה 

הבסיס הטוב ביותר לכלכלת הבית הוא כאשר ההכנסה עולה על ההוצאה. אך ברגע שאנחנו במצב ההפוך, כלומר ההוצאות החודשיות עולות על ההכנסות, אנחנו נכנסים לכדור שלג שאין לדעת איך הוא יגמר. לכן, אם אתם מזה זמן מה מרגישים שאינכם מצליחים "לגמור את החודש", מומלץ ביותר לפנות לייעוץ.

ילד חדש נכנס למשפחה

ילד מביא איתו המון אושר ושמחה, אך במקביל לכך חשוב לקחת בחשבון שילד הוא גם הוצאה אותה יש לנהל נכון. על פי מחקר שנעשה בישראל, משפחות מוציאות על ילד מגיל 0 עד גיל 5 כ-2500-5000 ש"ח בחודש. זהו סכום לא מבוטל כלל וכלל אך בזכות ניהול הוצאות נכון, ניתן להוריד הוצאה זו באופן משמעותי. צריך רק לדעת להשתמש בכלים הנכונים.

אז לסיום

ייעוץ לכלכת המשפחה מתאים מאוד לזוגות בתחילת דרכם, משפחות שנמצאות במינוסים או במאזן הכנסות שלילי וכמובן – משפחות שהביאו, או מתכננות להביא ילד לעולם. מעוניינים ליצור יציבות משפחתית בריאה? מרגישים תקועים או מפחדים מתהליכים כלכליים חדשים שנכנסתם אליהם? מוזמנים ליצור עמנו קשר לשיחת היכרות.

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן