ייעוץ פיננסי למשפחות – תכנון נכון וחכם

ייעוץ פיננסי למשפחות

יתכן שאין לכם מושג בשוק ההון או מה זה ריבית דריבית, אבל חשוב שתדעו שאתם כן יכולים לקחת את עתידכם הפיננסי בשתי ידיים. בעזרת ייעוץ פיננסי למשפחות גם אתם תוכלו לטפל בכל ההתמודדויות הפיננסיות שתמיד רציתם אבל לא ידעתם איך. תוכלו לעשות סדר בביטוחים, במשכנתאות, בהלוואות, אפשר יהיה ללמד אתכם איך לשלם פחות עבור שירותים פיננסיים, איך לסגור את המינוס בבנק ואיך לחסוך ולהשקיע. אביחי מרקס הוא יועץ לכלכלת המשפחה שהעניק ייעוץ פרטני למאות לקוחות מרוצים שהצליחו לשנות את חייהם בזכותו.

ייעוץ פיננסי למשפחות – לבנות הרגלים נכונים

כפי שכל משפחה ייחודית בדרכה, כך גם ההרגלים הפיננסיים והכלכליים שלה. מרבית האנשים מודים שאף אחד לא לימד אותם מספיק על כסף או על התנהלות פיננסית, ואף רבים מתביישים להודות שהם לא יודעים לקרוא את דוחות הפנסיה, תלושי השכר או את הדיווחים השנתיים מקופת הגמל או מחברת הביטוח. אך אל דאגה, מטרת הייעוץ היא לאפשר לכם להבין כל מה שצריך לדעת, בשפה פשוטה ומובנת. ייעוץ פיננסי משפחתי יעיל יבנה לכם תוכנית הבראה וחילוץ כלכלית או תוכנית השקעות, שתבסס את העתיד הכלכלי עבורכם ועבור הילדים שלכם.

יועץ פיננסי יוכל לעזור לכם לחסוך כסף במגוון דרכים כמו:

  1. שינוי המשכנתא שלכם למשכנתא יותר משתלמת. (מיחזור משכנתא)
  2. ייעוץ לסגירת מינוס שזולל לכם ריביות גבוהות.
  3. ביטול ביטוחים כפולים ומיותרים.
  4. בניית תקציב חודשי נכון ואפקטיבי.
  5. תובנות חדשות בתחום הפנסיוני וחיסכון ארוך טווח.
  6. בניית תשתית מניבה של נכסים פיננסיים או ריאליים.

בחרו חלום, ותצליחו

ייעוץ פיננסי יכול להתחיל בנקודה הבאה- חשבו על חלום שאתם רוצים להגשים, אבל אין לכם את הכסף להגיע אליו. ישנם כאלה שרוצים להחליף את הרכב הישן, ישנם הורים שרוצים לעזור לילדים לרכוש לדירה, ישנם כאלה שרוצים לממן לילדים שיעורים פרטיים, לאפשר למשפחה לנפוש לעיתים יותר קרובות או אפילו לשפץ את הבית. ברגע שאתם מגדירים חלום ומגדירים מטרה, תגלו שקל יהיה לכם לעמוד בתוכנית הפעולה שיתווה לכם אביחי מרקס, יועץ מומחה ובעל ניסיון עצום לכלכלת המשפחה.

ייעוץ פיננסי משפחתי

יש דבר אחד שמשותף למרבית המשפחות והוא העובדה הבאה – המשפחה היא הדבר הכי יקר לנו בחיים, אך למרות זאת מסתבר שרוב האנשים לא יודעים לקבל את ההחלטות הפיננסיות הטובות ביותר עבור משפחתם. רוצים לקבל החלטות פיננסיות טובות יותר? התחילו בקביעת ייעוץ פיננסי משפחתי אצל אביחי מרקס, יועץ מומחה לכלכלת המשפחה ותתחילו ליצור הרגלים שישנו את חייכם.

ייעוץ פיננסי משפחתי – להיגמל מטעויות יקרות

אם אתם מרגישים שאתם לא מתנהלים בצורה טובה מבחינה כלכלית, אתם ממש לא היחידים- כ50% מהמשפחות בישראל נמצאות במצב תמידי של מינוס בחשבון הבנק ולמעשה מתנהלים בצורה לא טובה ומשלמים על כך ביוקר. עליכם לבדוק בצורה יזומה את תיק הביטוח שלכם ולוודא שאין לכם ביטוח כפול ויקר. מומלץ כמובן להתנהל עם תקציב משפחתי מוגדר המורכב מהוצאות קבועות, סכום פנוי למקרי חירום, חיסכון באמצעות תיק השקעות או חיסכון בבנק, וכמובן פינוקים. חשוב לזכור כי אדם שלא חוסך ומשקיע בקופת גמל או במסלול מנייתי זה או אחר מדי חודש למעשה מוותר על האפשרות להגדיל את נכסיו. בעזרת ייעוץ פיננסי משפחתי שתפור לצרכי המשפחה שלכם, תוכלו יכולים ללמוד על טעויות פיננסיות וכיצד להימנע מהן, ללמוד איך משנים את ההתנהגויות המוטעות ואיך לאמץ התנהלות נכונה. להלן כמה דרכים התחלתיות שיפתחו את התהליך ברגל ימין:

  1. מיחזור משכנתא – סגירת משכנתא יקרה ולקיחת משכנתא חדשה, זולה יותר. חיסכון של עד מאות אלפי שקלים או הקטנת החזר חודשי בצורה דרמטית.
  2. ביטוחים – ביטול כפל ביטוח, באופן שחוסך כסף רב, מדי חודש בחודשו.
  3. סגירת מינוס – כבר לא תצטרכו לשלם ריבית גבוהה, או לחשוש מטלפון מהבנק.
  4. חיסכון והשקעה בנכסים, קופת גמל או בתיק השקעות – יעניקו עתיד כלכלי יציב וטוב יותר.

אלה הפירות של התנהלות כלכלית טובה יותר

רוצים להתחיל להגשים את החלומות שלכם בלי לחשוש שאין לכם תקציב לעשות זאת? עם עמיחי מרקס – יועץ כלכלת המשפחה, תוכלו ליצור תקציב מסודר ולמצוא סכום הגיוני לחסוך מדי חודש, וכעבר כמה חודשים או שנים- להגשים חלום.

קורס כלכלת המשפחה

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰
דילוג לתוכן