ייעוץ פיננסי משפחתי

ייעוץ פיננסי משפחתי – למה מיועד הייעוץ?

נועד לאפשר למשפחות לחיות במסגרת תקציב המתחיל מהכנסות המשפחה מיגיע כפיים ומנכסים מניבים. לצבור נכסים, לחיות בשליטה, רווחה, ואיכות חיים.

איך להשתמש בכסף?

בעמיחי מרקס – ייעוץ לכלכלת משפחה, יתכננו יחד איתכם את סכום הכסף הנדרש לכם למחיה, אתם תגלו שאפשר לחיות יותר טוב ממה שאתם חיים היום ולהישאר עם כסף עודף בסוף החודש, נחשוב גם מה לעשות ביתרה, האם להשתמש ביתרת הכסף לחיסכון, או למנף אותו על ידי לקיחת הלוואות ולרכוש נכס שיניב תשואה, שברבות הימים ישמש לכם כהכנסה כשתגיעו לגיל פרישה ובנוסף אף תוכלו להוריש אותו לצאצאיכם, וזאת בהשקעה עצמית נמוכה ביחס לשווי הנכס.

בארצות הברית הרבה יותר מקובל לפנות לייעוץ פיננסי משפחתי, ונראה שבארץ מגמה זאת הולכת ומתחזקת. ייעוץ פיננסי משפחתי לא נועד רק למשפחות עם עודף הכנסות ביחס להוצאות, הרבה משפחות שפונות לעמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה אינן מצליחות לסיים את החודש מבלי להגדיל את המינוס בבנק, כאן נכנסת לתמונה המומחיות וניסיון רב השנים של עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה על ידי יעוץ פיננסי משפחתי המתאים באופן אינדיבידואלי לכל משפחה הוא חילץ הרבה משפחות ממעגל המינוס שגדל בסוף כל חודש בבנק, משפחות שעברו ממצב של לא נעים להיכנס לבנק בגלל השאלות והמבטים של הפקידים למצב שבו אתם נכנסים לבנק עם ביטחון והיחס אליכם שונה לחלוטין.

מהו הפתרון? ייעוץ פיננסי משפחתי

מומלץ לפנות לעמיחי מרקס עוד היום, יחד ננתח את צרכי המשפחה ונתפור פתרון המתאים לכם.

ייעוץ פיננסי משפחתי מעניק את הפתרון הטוב ביותר למגוון מצבים כלכליים אליהם נגיע במהלך חיינו – החל מכניסה למינוס, השקעות עתידיות, ניהול תקציב משפחתי נכון ובאופן כללי כל דבר שקשור לכלכלת המשפחה שלנו. אין ספק כי יועץ פיננסי מומחה מתווה דרך להסדרת המצב הפיננסי המשפחתי באמצעות כלים מיוחדים מעולם הכלכלה, מדעי ההתנהגות וסטטיסטיקה. זקוקים גם אתם להכוונה מקצועית בתחום הפיננסי? מוזמנים ליצור קשר עם עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה.

ייעוץ פיננסי משפחתי – נתונים חשובים

לפני שנתכנן מסלול כלכלי מחדש ונגלה כיצד ניתן לבנות עתיד פיננסי טוב לבית שלנו, נסקור בקצרה על מה (בדרך כלל) ההוצאות החודשיות שלנו "מתבזבזות" ומה צריך לעשות כדי לנהל אותן נכון יותר:

  • דיור  על פי נתוני הלמ"ס מעל 24% מההכנסות החודשיות של משפחה ממוצעת בישראל יוצאות על דיור. כלומר, אם אנחנו מרוויחים משכורת נטו של 8,000 ש"ח כמעט 2,000 ש"ח מתוכה יוקצה לטובת שכירות.
  • תחבורה ותקשורת בין 20-21% מהמשכורת החודשית, הנתון אף עולה אם קנינו רכב במימון או חבילות טלוויזיה נרחבות ויכול להוות כמעט כ-30% מהמשכורת!
  • מזון  מהווה 16.5% מהמשכורת החודשית, מדובר בנתון מפתיע למדי, בהתחשב בכך שבתודעה שלנו מזון נתפס כתנאי הישרדותי חשוב.

חשוב לציין שהנתונים הללו מתבססים על הוצאות שהן "חובה", לא נלקח בהם חישוב של ילדים, הוצאות מותרות. בנוסף, הצרכים של שנת 2019, שונים ממה שהכרנו בילדותנו שכן כיום ילד רוצה שיהיה לו אופניים חשמליים, טלפון משודרג, מחשב, טאבלט וכן הלאה. כהורים, אנו רוצים לאפשר לילד שלנו וגם לנו כמשפחה את רמת החיים הגבוהה ביותר.

אז מה עושים?

הוצאות הדיור, התקשורת והמזון החודשיות תופסות חלק לא מבוטל מההוצאה החודשית שלנו. בנוסף לכך אנחנו צריכים להוסיף הוצאות של מותרות, ילדים, חגים, ובסוף חודש גם לחסוך קצת ל"ימים קשים". בשל כך, ייעוץ פיננסי משפחתי נותן פתרון למשפחה כיצד להתנהל נכון ברגעי משבר כלכלי, איך לנהל את ההכנסות בצורה טובה יותר, איך לגרום להוצאות להצטמצם ובשורה התחתונה – לחסוך לנו המון כסף!

אז אם אתם רוצים שנחזור אליכם וניתן לכם ייעוץ מדויק שמתאים בול למשפחתכם – כולל דרך פעולה אפקטיבית לעתיד, אנחנו מזמינים אתכם להשאיר פרטים או ליצור קשר.

ייעוץ פיננסי למשפחות

על מנת לבזבז כסף לא צריך ידע או ניסיון צריך רק רצון, לעומת זאת על מנת לחסוך כסף ולנצל בצורה מרבית את השקעתנו צריך ידע ניסיון ורצון. כמעט אין משפחה בישראל שהידע והניסיון קיימים אצלה. עמיחי מרקס ייעוץ לכלכלת משפחה, נותן ייעוץ פיננסי למשפחות ובפועל אין כמעט משפחות שאינן זקוקות לייעוץ זה.

לשם מה צריך ייעוץ פיננסי למשפחות?

הייעוץ אותו נותן עמיחי מתאים כמעט לכל המשפחות בישראל, לצערנו במערכת החינוך היום בארץ לא לומדים כלכלת משפחה, לומדים המון מקצועות וידע שברובם לא תשתמש (מתי פעם אחרונה השתמשת בטריגונומטריה) אבל את הדבר שכולם צריכים לדעת – כלכלת משפחה , לא לומדים. וכך הגופים הפיננסים הגדולים מנצלים את חוסר הידע כדי למכור לנו מוצרים שאנו לא צריכים במחירים לא הוגנים.

מטרתו העיקרית של עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה שנותן ייעוץ פיננסי למשפחות להוציא אותנו ממעגל הבורות, להפסיק להיות קרבן ולזרום בחיים לעבר עתיד לא ידוע, ולהתחיל להתנהל לפי תכנית שתאפשר איכות חיים גבוהה כבר היום, ועתיד טוב גם למחר.

הפתרון המושלם עבורכם

בייעוץ פיננסי למשפחות עמיחי מרקס יעוץ לכלכלת משפחה ייעץ איך והאם כדאי לקנות דירה או להמשיך להשכיר? להישאר בעבודה או לפתוח עסק חדש? להשקיע במניות או בנדל"ן? האם צריך ביטוח קיים? האם המשכנתא זולה ומתאימה לכם? כמה כסף יהיה לכם בפנסיה? אולי אפשר לקבל עוד מאה-מאתים אלף בעזרת שינויים פשוטים? האם אנו חוסכים במקום הנכון , וכמה בכלל צריך לחסוך כדי להגיע ליעדים שלנו? ועוד ועוד , כל סוגיה הקשורה לניהול הכספי תקבל פתרון מקצועי ומתאים.

מה הן התוצאות שמשיגים בזכות ייעוץ פיננסי למשפחות? שאלה מצוינת! משפחות רבות שעוברות תהליך של שינוי הרגלים פיננסיים מגיעות לחיי רווחה, שקט נפשי, זוגיות חזקה ובריאה יותר והכי חשוב –  הגשמת יעדים אישיים ומשפחתיים. מעוניינים גם אתם בפתרון מומלץ זה? צרו קשר בהקדם עם עמיחי מרקס, יועץ ומאמן לכלכלת המשפחה. מומחה זה מחזיק בהכשרה ובהשכלה רחבת היקף. כמו כן, הוא משמש כיועץ ומגשר מזה שנים רבות.

ייעוץ פיננסי למשפחות – מה נשיג בסוף התהליך?

ייעוץ פיננסי למשפחות הינו אחד השירותים החשובים והמומלצים ביותר. מהם יתרונותיו של שירות זה? קראו את הנקודות הבאות:

  • בטחון כלכלי – לאחר שנעבור תהליך מסודר של ייעוץ פיננסי למשפחה, נלמד לארגן סדר יום כלכלי חדש, נוכל לחסוך יותר כסף ויהיה לנו בטחון כלכלי ושקט נפשי.
  • הגשמת מטרות – בתחילתו של תהליך הייעוץ אנחנו נגדיר מטרות לטווח קצר, בינוני וארוך – כמובן לפי הצורך והיכולת שלנו. תהליך הגשמת המטרה הוא הבסיס שלנו לצאת מהמינוס, להתחיל לחסוך ולהרגיש שהחיים שלנו מתחילים לנוע במסלול חיובי.
  • יציבות במשפחה – ברגע שנצליח לפתור את הבעיות הכלכליות בבית, האנרגיה בבית אוטומטית תהיה טובה יותר. כמובן שכסף הוא לא הפתרון לכל הריבים המשפחתיים, אך על פי מספר מחקרים שנערכו בישראל כ-40% מהזוגות מתגרשים בגלל ריבים בנושאים כספיים.
  • כלים פיננסיים מתקדמים – כחלק מתהליך הייעוץ, נלמד מגוון כלים כלכליים שילמדו אותנו התנהלות כלכלית נכונה, איך ובמה להשקיע כסף, כיצד לבחור מוצרים בצורה נכונה יותר, איך לנהל דו"חות כספיים ועוד. כלים אלה חשובים גם בתא המשפחתי שלנו וגם בחיים האישיים שלנו.
  • חינוך פיננסי לילדים – ברגע שנבין את התהליכים הפיננסיים ונדע להתנהל נכון, כך נוכל להעביר את הכלים שרכשנו לילדנו. בזכות הבנת ההתנהלות הכלכלית, ילדינו ישנו את התפיסה הכלכלית הנוכחית שלהם כמו גם את התפיסה שלהם בנוגע לבניית עתידם הפיננסי.

אז ייעוץ פיננסי למשפחות זה דבר חשוב?

יועץ פיננסי קיים כמעט בכל גוף שלטוני וחברה שקיימת בארץ ובעולם, מהסיבה הפשוטה – היועץ יודע לחסוך כסף. כמון כן, בשנים האחרונות ישראלים רבים החליטו לפנות לייעוץ לכלכלת המשפחה מכל הסיבות שציינו למעלה.

אתם מוזמנים לפנות אלינו לשיחת יעוץ ואפיון מלא של מצבכם הכלכלי, ואף להעניק לך כלים מתאימים להמשך הדרך. שיהיה בהצלחה!

עוד בנושא

למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
למה חשוב להשתמש בייעוץ כלכלי למשפחות?
יציאה מחובות
יציאה מחובות
כמה בשורות כלכליות טובות😊💰

התהליך של ייעוץ פיננסי למשפחות

  • פיתוח מודעות למצב הכלכלי של המשפחה. הכרת ההכנסות, הפיקדונות, הביטחונות וההוצאות של כל בני הבית.
  • הכנת רישומים מדויקים ככל האפשר של ההכנסות וההוצאות של המשפחה כולל הלוואות, הוצאות בית והוצאות פרטיות של כל אחד מבני המשפחה.
  • הפחתת הוצאות על ידי פעולות שונות. מרבית הפעולות אינן כדי לפגוע באיכות החיים או כדי לוותר על משהו, אלא פשוט יראו לכם דרכים שונות לחיסכון בהוצאות.

ייעוץ פיננסי למשפחות

הדרך לחירות כלכלית אמתית עוברת בניהול כלכלי נכון של הוצאות הבית והמשפחה, כך אומר עמיחי מרקס המספק ייעוץ פיננסי למשפחות כבר למעלה מ-15 שנים. ניהול כלכלי נכון יכול להשפיע על כל תחומי החיים, החל מלימודים ורכישת השכלה, דרך איכות החיים שלה, הרכב בו ננהג, הבית בו נגור, האוכל אותו נוכל וכמובן יכול להשפיע גם על הזוגיות, הילדים ואפילו על הבריאות. לחץ, דאגות וחרדות שכסף בהחלט יכול לגרום להם במידה רבה, הם מהגורמים השכיחים ביותר להתפתחות של מחלות, התקפי לב ועוד. בעזרת ייעוץ כלכלי נכון תוכלו לנהל את כלכלת המשפחה שלכם בצורה הטובה ביותר, וליהנות מאורח חיים טוב ובריא יותר.

התהליך שעוברים במהלך ייעוץ פיננסי למשפחות

  • הגדלת הכנסות – בחינת האפשרויות להגדיל את ההכנסות, לפחות על ידי חלק מבני המשפחה, כדי לתרום להוצאות ולהכנסות המשפחתיות ותחזוקת ההוצאות השוטפות.
  • יצירת פלוס בסוף החודש שיאפשר שים בצד כסף לחיסכון או להגשמת מטרה מסוימת. אולי אפילו מספיק כסף שתוכלו להשקיע בעתיד בנכס שיצור לכם הכנסה נוספת.
  • התאמה אישית של התהליך לכל משפחה בהתאם למאפיינים הייחודיים שלה.

אז אם נסכם

הדרך לחיים טובים ובריאים יותר מבחינה פיננסית מתחילה עם ייעוץ פיננסי למשפחות. עמיחי מרקס עם ניסיון רב שנים בתחום, וסייע לאינספור משפחות לצאת מבוץ כלכלי לחיים של רווחה כלכלית מלאי אושר, נחת ואיכות חיים. זה לא קורה בין לילה, אך גם לא צריך לגזור את האשראי כדי להתחיל לחיות טוב יותר ולהתנהל נכון יותר פיננסית. כל שאתם צריכים הוא השכלה פיננסית ורצון. לפרטים נוספים ובדיקת התאמה לייעוץ וליווי כלכלי של משפחתכם, צרו קשר באתר או בטלפון ונשמח לתת לכם שירות.
דילוג לתוכן